"Vuoden parhaat" 2020 ja 2021 sekä kisauutisia

8.6.2022

Palkitsemisia

Emäseurallamme Helsingin Tarmolla on tapana palkita vuosittain kaksi urheilijaa parhaan urheilijan tittelillä. Painijaosto on ollut viime vuosina tässä suhteessa hyvin esillä. Vuoden 2020 parhaaksi urheilijaksi valitun Jarno Ålanderin (ensimmäisessä kuvassa) palkitseminen siirtyi alunperin koronatilanteen vuoksi, mutta nyt hänet on päästy palkitsemaan parhaan urheilijan Tähti-pystillä. Vuoden 2021 parhaana urheilijana palkittiin Hugo Riehunkangas (toisessa kuvassa). Molemmissa tilanteissa palkinnon luovuttajina toimivat Pekka Kuismin ja Ilpo Seppälä.

Seuramme toiset palkitut olivat Noora Kirppu (2020) ja Lia Pukkila (2021), molemmat nyrkkeilyjaostosta. Onnea kaikille palkituille!

Kisauutisia

U15 EM-kilpailut painitaan heinäkuun lopulla. Kolmen sarjan karsinnat painittiin maanantaina Helsingissä Maunulan liikuntahallissa. Tarmosta sarjan 57 kg karsintaan osallistui Ukko Riehunkangas. Ukko otti ensimmäisessä ottelussaan ViVo:n Jaani Löllöstä ylivoimaisen pistevoiton.  Toisessa ottelussa voitto ToPs:n Noel Huhtasta tuli pistein 3-1. Ukko on siis ehdolla U15 EM-kisoihin. Onnea ja menestystä!